JM Commune Offices
Szanowni Państwo!
Telewizja Kablowa Hajnówka Sp.j. informuje, że w wyniku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/612 z dnia 6 kwietnia 2022 r. z dniem 1 lipca 2022 r. nastąpi zmiana warunków świadczenia usług w Roamingu w krajach należących do Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii oraz Lichtensteinu.
Zmiana dotyczy Cennika taryf EUROPEJSKICH oraz Regulaminu oferty promocyjnej taryf EUROPEJSKICH i obejmuje :
obniżenia wysokości dodatkowych opłat pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie za:
- połączenie głosowe wykonane – 1,24 zł za 10 minut,
- połączenie głosowe odebrane - 0,31 zł za 10 minut,
- wysłaną wiadomość SMS – 0,02 zł,
- wysłaną wiadomość MMS – 0,11 za 10 wiadomości,
- transmisja danych – 11.59 zł za 1 GB,
- podwyższenie ilości transmisji danych dostępnej w ramach pakietu w Roamingu w krajach należących do Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii oraz Liechtensteinu w Taryfie Euro Bez Limitu do 5,28 GB
- wprowadzenie usługi Blokada sieci nienaziemnych.
W związku z wprowadzonymi zmianami, na podstawie art. 61 ust. 51 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r., tj. z 14 września 2018 r. (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954) przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia Umowy o świadczenie Usług ruchomych. W przypadku braku akceptacji zmian mają Państwo prawo, do dnia wejścia zmian w życie tj. 01 lipca 2022 r., wypowiedzieć zawartą z nami Umowę. Zastrzegamy jednak, że w przypadku gdy skorzystają Państwo z tego prawa przed upływem okresu trwania Umowy zawartej na warunkach promocyjnych, będą Państwo zobowiązani do zwrotu udzielonych Państwa ulg, na zasadach wskazanych w Umowie.
Pełna treść Cennika i Regulaminu dostępna będzie na stronie
Telewizja Kablowa Hajnówka Sp.j.
Szanowni Państwo,
21 grudnia 2020 r. wchodzą w życie przepisy ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, które nowelizują między innymi ustawę Prawo telekomunikacyjne.
W związku ze zmianą przepisów prawa, musimy zmienić treść Państwa Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartych z Telewizją Kablową Hajnówka Kiędyś, Kiryluk Sp.j. (dalej Umowa) oraz Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych (dalej Regulamin). Zmiany te wejdą w życie z dniem 21.12.2020 r. i polegają na:
- w Umowie o świadczenie usług Telewizji oraz w Umowie o świadczenie usług Telefonii lub Internetu stacjonarnego:
W §5 Umowy do dotychczasowej treści postanowienia dodaje się dodatkowe zdanie w brzmieniu:
W przypadku złożenia oświadczenia w formie dokumentowej (mailem) zastosowanie ma procedura wskazana w §9 ust.2 Umowy.
- §7 ust. 3 Umowy otrzymuje brzmienie:
3. W przypadku podpisania aneksu do Umowy poza siedzibą Operatora lub na odległość, Abonent będący konsumentem, uprawniony jest do odstąpienia od dokonanych zmian w terminie 14 dni od dokonania zmiany warunków Umowy. Do odstąpienia od dokonanej zmiany wystarczy złożenie pisemnego oświadczania Operatorowi. Do zachowania terminu wystarczy złożyć w Biurze Obsługi lub wysłać pocztą oświadczenie w ciągu 14 dni od daty podpisania aneksu (liczy się data stempla pocztowego) lub przesłać go na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku złożenia oświadczenia w formie dokumentowej (mailem) zastosowanie ma procedura wskazana w §9 ust.2 Umowy.
- §9 ust. 2 Umowy otrzymuje brzmienie:
2. Wypowiedzenie, rozwiązanie Umowy ze skutkiem natychmiastowym, a także odstąpienie od Umowy lub jej zmian, o którym mowa w §5 i §7 ust.3 Umowy oraz §3 ust. 3 i §13 ust. 4 Regulaminu może nastąpić w formie pisemnej lub dokumentowej. Oświadczenie można złożyć osobiście w Biurze Obsługi Abonenta, lub wysłać pocztą na adres siedziby Operatora lub Biura Obsługi Abonenta, lub przesłać je na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oświadczenie wywołuje skutek z chwilą doręczenia go drugiej Stronie. W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia w formie dokumentowej Operator potwierdzi niezwłocznie otrzymanie takiego oświadczenia przez wysłanie SMS na numer Abonenta, zaś gdy Abonent nie udostępnił numeru komórkowego – przez wykonanie połączenia telefonicznego na numer wskazany przez Abonenta do kontaktu w sieci stacjonarnej, a także w terminie 14 dni potwierdzi na trwałym nośniku przyjęcie tego oświadczenia, ze wskazaniem daty jego wpłynięcia, usługi której dotyczy i daty rozwiązania Umowy
- W umowie o świadczenie usług mobilnych:
W § 1 ust. 1 Umowy po dotychczasowej treści postanowienia dodaje się dwa dodatkowe akapity w brzmieniu:
W przypadku, gdy wybrany przez Abonenta Pakiet Usług przewiduje Limit transferu danych w danym Okresie rozliczeniowym, to jego wykorzystanie przed zakończeniem Okresu rozliczeniowego spowoduje wstrzymanie świadczenia Usługi. Usługa będzie świadczona ponownie począwszy od pierwszego dnia kolejnego Okresu rozliczeniowego. W przypadku gdyby Abonent chciał otrzymywać Usługi Internetu mobilnego w Okresie rozliczeniowym, w którym wyczerpany został Limit transferu danych, wówczas konieczny jest zakup Pakietu Uzupełniającego. Operator będzie informował Abonenta o przekroczeniu Limitu transmisji danych za pomocą SMS na numer telefonu Abonenta. Abonent może na bieżąco kontrolować stan Limitu transferu wpisując na klawiaturze telefonu kod *136# gdzie w SMS zwrotnym dostanie stan zużytych środków i termin odnowienia Limitu.
W przypadku gdy wybrany przez Abonenta Pakiet Usług telefonii mobilnej przewiduje limit czasu lub jednostek taryfikacyjnych (Limit połączeń), to jego wykorzystanie przed zakończeniem Okresu rozliczeniowego spowoduje naliczanie opłat za połączenia i usługi przekraczające Limit zgodnie z cennikiem. Operator będzie informował Abonenta o przekroczeniu Limitu połączeń. Abonent może na bieżąco kontrolować stan Limitu połączeń w Portalu Abonenta pod adresem https://bok.tvkhajnowka.pl/ oraz pod bezpłatnym numerem telefonu 85 682 50 71.
W §5 Umowy do dotychczasowej treści postanowienia dodaje się dodatkowe zdanie w brzmieniu:
W przypadku złożenia oświadczenia w formie dokumentowej (mailem) zastosowanie ma procedura wskazana w §9 ust.2 Umowy.
- §6 ust. 3 Umowy otrzymuje brzmienie:
3. W przypadku podpisania aneksu do Umowy poza siedzibą Operatora lub na odległość, Abonent będący konsumentem, uprawniony jest do odstąpienia od dokonanych zmian w terminie 14 dni od dokonania zmiany warunków Umowy. Do odstąpienia od dokonanej zmiany wystarczy złożenie pisemnego oświadczania Operatorowi. Do zachowania terminu wystarczy złożyć w Biurze Obsługi lub wysłać pocztą oświadczenie w ciągu 14 dni od daty podpisania aneksu (liczy się data stempla pocztowego) lub przesłać go na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku złożenia oświadczenia w formie dokumentowej (mailem) zastosowanie ma procedura wskazana w §9 ust.2 Umowy.
w §8 Umowy po ustępie 1 dodane zostają ustępy 2 i 3 w brzmieniu:
2. Po przedłużeniu Umowy Abonent może ją wypowiedzieć w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
3. Przed automatycznym przedłużeniem Umowy, o którym mowa w ust. 1 Operator informuje Abonenta w sposób jasny i zrozumiały na trwałym nośniku, nie później niż na 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta, o automatycznym przedłużeniu Umowy, sposobach jej rozwiązania, a także o najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych.
- §9 ust. 1 Umowy przyjmuje brzmienie:
1. Każda ze Stron może wypowiedzieć Umowę w dowolnym czasie, z zachowaniem 30 - dniowego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym doręczone zostało oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy, z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w §8 ust. 2 Umowy. W okresie wypowiedzenia, Usługi świadczone są na zasadach określonych w Umowie.
- §9 ust. 2 Umowy przyjmuje brzmienie:
2. Wypowiedzenie, rozwiązanie Umowy ze skutkiem natychmiastowym, o których mowa w niniejszym paragrafie, oświadczenie o braku woli przedłużania Umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy, a także odstąpienie od Umowy lub jej zmian, o którym mowa w §5 i §6 ust.3 Umowy oraz §3 ust. 3 i §13 ust. 4 Regulaminu może nastąpić w formie pisemnej lub dokumentowej. Oświadczenie można złożyć osobiście w Biurze Obsługi Abonenta, lub wysłać pocztą na adres siedziby Operatora lub Biura Obsługi Abonenta, lub przesłać je na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oświadczenie wywołuje skutek z chwilą doręczenia go drugiej Stronie. W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia w formie dokumentowej Operator potwierdzi niezwłocznie otrzymanie takiego oświadczenia przez wysłanie SMS na numer Abonenta, zaś gdy Abonent nie udostępnił numeru komórkowego – przez wykonanie połączenia telefonicznego na numer wskazany przez Abonenta do kontaktu w sieci stacjonarnej, a także w terminie 14 dni potwierdzi na trwałym nośniku przyjęcie tego oświadczenia, ze wskazaniem daty jego wpłynięcia, usługi której dotyczy i daty rozwiązania Umowy.
- w Regulaminie:
W §15a Regulaminu po ust. 12 dodaje się ust. 13 i 14 w brzmieniu:
13. W przypadku zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet, Abonent ma prawo do zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet, chyba że nie jest to technicznie wykonalne.
14. W przypadku rozwiązania umowy, w ramach której Abonent otrzymał dostęp do poczty elektronicznej, której adres związany jest z nazwą handlową lub znakiem towarowym Operatora, Abonent ma prawo żądać zapewnienia bezpłatnego dostępu do tej poczty przez okres 12 miesięcy od dnia rozwiązania umowy.
W §16 ust. 6 Regulaminu dotychczasową treść postanowienia uzupełnia się o kolejne zdanie w brzmieniu:
Abonent zachowuje prawo do przeniesienia dotychczasowego numeru przez okres nie krótszy niż 1 miesiąc od daty rozwiązania umowy. Abonent może zrzec się tego prawa.
Powyższe zmiany Umowy nie wpływają na zakres Państwa obowiązków wynikających z Umowy. W przypadku braku akceptacji zmian mają Państwo prawo, do dnia wejścia zmian w życie, wypowiedzieć zawartą z nami Umowę. Zastrzegamy jednak, że w przypadku gdy skorzystają Państwo z tego prawa przed upływem okresu trwania Umowy zawartej na warunkach promocyjnych, będą Państwo zobowiązani do zwrotu udzielonych Państwu ulg, na zasadach wskazanych w Umowie. ,,
TVK Hajnówka informuje, że Biura Obsługi Klientów wraz z kasą w Hajnówce są otwarte jednak funkcjonują z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
BOK Hajnówka : 85 682 50 71
BOK Bielsk Podlaski: 85 876 77 88
BOK Wysokie Mazowieckie: 86 262 40 00
lub drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Messenger: @tvkhajnowka
INFORMACJA dot. RODO
Szanowni Państwo, w dniu 25.05.2017r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych, ogólnie zwanym RODO. W związku z tym czujemy się zobowiązani do poinformowania państwa o sposobie przetwarzania danych przez firmę TVK Hajnówka sp.j. Czytaj więcej...
Aby mieć pewność, że będziesz od nas otrzymywał/a faktury w wersji elektronicznej koniecznie dodaj nasz adres do zaufanych. Poniżej zamieszczamy instrukcję, jak krok po kroku to wykonać.
- Zaloguj się do swojej skrzynki poprzez dowolną przeglądarkę internetową.
- Po zalogowaniu należy wejść w ustawienia:
3. Wejdź do zakładki Filtry i zablokowane adresy
4. Kliknij przycisk Utwórz nowy filtr
5. W definicji filtra w miejscu Od wpisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zaznacz opcję Zawiera załącznik. Kliknij Uwórz filtr.
6. W dodatkowych opcjach zaznacz następujące opcje: Nigdy nie wysyłaj do spamu, Zawsze oznaczaj jako ważne oraz dodatkowo można przypisać kategorię do której trafi nasza wiadomość.
TVK Hajnówka informuje, że Biura Obsługi Klientów wraz z kasą w Hajnówce są otwarte jednak funkcjonują z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
BOK Hajnówka : 85 682 50 71
BOK Bielsk Podlaski: 85 876 77 88
BOK Wysokie Mazowieckie: 86 262 40 00
lub drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Messenger: @tvkhajnowka
INFORMACJA dot. RODO
Szanowni Państwo, w dniu 25.05.2017r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych, ogólnie zwanym RODO. W związku z tym czujemy się zobowiązani do poinformowania państwa o sposobie przetwarzania danych przez firmę TVK Hajnówka sp.j. Czytaj więcej...